Saturday, February 8, 2014

Teknik Sebenar Buat Duit Dengan Blog

11:44 PM

anda ingin menjana wang guna blogger
wah dengar macam menarik!!!!!!
apa yang menarik

klik sini untuk order:
http://bit.ly/NneeJG
NOTE: tidakkan anda mahu buat duit dengan ini
Modul 1: Pengenalan Blog
Dalam modul ini, saya akan memperkenalkan kepada anda apa itu blog, berapakah jenis blog yang ada, sejarah terciptanya blog dan lain-lain lagi. Pengenalan ini bertujuan supaya anda lebih memahami kenapa blog boleh menghasilkan duit kepada anda. Bagi saya modul ini adalah asas terpenting jika anda mahu menjana pendapatan melalui blog. Orang kata tak kenal maka tak cinta. Anda tak kenal blog anda tidak akan cintakan blog. Maka blog tidak akan berikan anda duit.

Modul 2 : Strategi Blogging
Dalam modul ini saya akan mengajar kepada anda bagaimana nak memilih tajuk blog yang sesuai dengan nama domian yang bakal anda bina nanti. Jika anda tersilap langkah pada bahagian __________, blog anda tidak akan bertahan lebih lama kerana anda __________ dalam blogging.

Modul 3: Panduan Bina Blog
Dalam modul ini, anda akan mempelajari tentang bagaimana nak bangunkan blog anda sendiri tanpa menyuruh atau mengupah orang lain. Jika anda mengupah orang lain bangunkan blog anda, mungkin anda akan di cas sehingga beratus-ratus ringgit. Jadi dalam modul ini anda bakal menjimatkan wang anda daripada mengupah pakar untuk bina blog anda. Pada bahagian ini juga saya akan mendedahkan kepada anda di mana nak dapatkan nama domain ( www.namabloganda .com ) anda yang terbaik. Ini penting kerana anda tersilap pilih syarikat pemilihan nama domain, blog anda akan mengahadapi masalah di kemudian hari. Syarikat terbaik dalam pemilihan nama domian adalah __________.

Modul 4: Rahsia Buat Duit Dengan Blog
Pada bahagian inilah bahagian utama dan di tunggu-tunggu oleh semua orang. Dalam modul ini, saya dedahkan beberapa teknik bagaimana nak jana pendapatan di blog. Saya akan dedahkan kepada anda bagaimana saya jana pendapatan di blog dengan tiga cara iaitu __________, __________ dan __________. Pada bahagian ini juga saya dedahkan kepada anda sebuah website di mana anda hanya buat review pada blog dan anda akan dibayar di antara USD20 sehingga USD200 hanya dengan review artikel sahaja. Website tersebut adalah __________.
Dalam modul ini juga, saya ada dedahkan kepada anda bagaimana nak dapatkan akaun adsense dengan menggunakan outsource dengan harga semurah tidak sampai pun RM20. Wah! Betul ke ni? Akaun adsense tidak mudah di lepaskan oleh google melainkan anda ada blog berbahasa inggeris sendiri atau anda mengupah orang lain. Jadi di sini saya tunjukkan kepada anda di mana nak dapatkan outsource dengan harga tidak sampai pun RM20. Outsource tersebut anda boleh dapat di __________.
Di sini juga saya dedahkan kepada anda bagaimana nak jana wang melalui nuffnang. Paling banyak setakat ini saya hanya mendapat RM100 lebih selama sebulan dan teknik itu saya ada tunjukkan kepada anda. Sebenarnya saya ada guna software dan saya yakin software tersebut selamat untuk di gunakan. Software tersebut adalah ________.
Saya juga akan dedahkan kepada anda bagaimana nak buat duit dengan blog melalui affiliate. Anda mesti berhati-hati memilih program affiliate kerana anda mungkin tidak akan di bayar. Jadi di sini saya telah senaraikan kepada anda affiliate yang mana sesuai untuk anda buat dan fokus.
Ada banyak lagi yang akan saya dedahkan dalam panduan ini.

Modul 5: Teknik Promosikan Blog
Artikel anda menarik tetapi tiada seorang pun yang lawat ke blog anda. Ini perkara yang amat sedih! Kunci utama kejayaan sesebuah blog yang menghasilkan duit adalah bergantung berapa ramai pelawat yang lawat ke blog anda. Tanpa pelawat dan pembaca, siapalah penulis blog iaitu anda.
Jadi di sini saya tunjukkan kepada anda beberapa teknik promosi yang sempoi dan tidak menyebabkan orang keji melihat anda mempromosikan blog anda. Antara teknik-tekniknya adalah seperti __________, __________, __________ dan __________.
Saya juga ada tunjukkan kepada anda bagaimana anda buat kerja 2 kerja dalam 1, iaitu di samping anda mempromosikan blog anda anda juga dapat buat SEO sekali. Teknik ini adalah __________.

Modul 6: Tip Jana Idea Tanpa Henti
DI sini saya berikan idea saya sendiri bagaimana saya menulis blog dengan idea tanpa henti. Anda perlu tahu bahawa kebanyakkan blogger trauma dengan ketandusan idea menyebabkan blog mereka jarang di update. Teknik ini saya namakan sebagai teknik __________.

Modul 7: Tips Hasilkan Blog Hebat
Di sini saya kongsikan kepada anda 10 tips hebat bagaimana nak jadikan sesebuah blog itu berjaya sampai bila-bila. Tips ini juga penting supaya anda hasilkan blog dengan separuh jalan. Jadi dengan tips yang bakal saya berikan nanti menyebabkan anda menepuk dahi anda bahawa di mana silapnya anda menghasilkan blog.
Tip 1: _____
Tip 2: _____
.
.
.
Tip 10: _____

Lihat Sendiri isi kandungan ebook ini! Betapa Seriusnya saya menulis teknik dan rahsia buat duit dengan blog! Penuh dengan panduan bergambar untuk anda ikut satu persatu.
Statistik sebenar ebook Buat Duit Dengan Blog

Siapakah Yang Layak Memiliki Panduan Ini?

Penulis Blog
Mereka yang belum merasai duit dari blog
Penggemar menulis diari
Pelajar untuk semua peringkat
Mereka yang nak menulis sambil menghasilkan duit secara pasif
Surirumah yang mempunyai kelapangan masa
Mereka yang nak mempunyai blog dot com sendiri
Mereka nak sebarkan sesuatu ilmu dengan menulis tetapi dapat duit
Sesiapa sahaja yang ingin belajar tentang duit blog dan banyak lagi!

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 comments:

Post a Comment

 

© 2013 EarnSocial. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top